Informatii despre retur

FOARTE IMPORTANT!

CostulΒ  transportului nu face parte din contractul dintre noi. Costul de transport (tur/retur ) nu intra in partea de politica de retur.Transportul este executat de o firma terta (firma de curierat) si se plateste separat. La partea de garantii, probleme cu produsele, returnare produs, etc.,Β  transportul este platit de catre client. La returul produselor taxa de procesare a comenzii nu se returneaza!

Plata transportului cat si returul produsului pana la noi, in cazul comenzilor refuzate sau neridicate din easybox va fi suportata de catre client !!!

La persoanele juridice nu se accepta returul !

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.

  • Cumparatorii persoane fizice beneficiaza de o perioada de retur de 14 zile pentru a se retrage din contract (retur) fa a fi necesara nici o justificare si fara alte costuri suplimentare prevazute la art 13 alin.(3) si art 14 din OUG nr 34/2014.Β  Returul si returnarea sumei de bani face referire doar la pretul produsului de pe site-ul nostru si nu inlude costul de livrare cat si costul de retur pana la sediul nostru (acestea sunt separtate socotite separat si sunt gestionate de firma de curierat partenera), acestea vor fi suportate de catre cumparator.
  • Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul (dupa caz).
  • Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. In aceasta sectiune se incadreaza si produsele vandute ca pachet ( pachet format din mai multe articole cu aceleasi caracteristici definitorii, chiar daca tematica este diferite – spre ex. covorasele puzzle din spuma, seturile de puzzle din lemn, cu diferite figurine etc)
  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele mentionate de dvs in intentia de returnare, dupa verificarea pachetului livrat de catre curier, returul va fi refuzat si expediat catre dvs pe cheltuiala dvs.

Produse livrate cu deteriorare/piese lipsa din colet:

  • In cazul in care ai primit un produs zgariat/deteriorat/cu piese lipsa, te rugam sa ne transmiti un e-mail la adresa contact@natalystore.ro
  • In aceste situatii noi va vom trimite pisele lipsa, sau daca este cazul vom inlocuii produsul
  • In cazul in care nu mai doriti produsul, desii noi va oferim posibilitatea sa il inlocuim (va razganditi) se va putea face retur fara probleme, dar taxele de livrare ( livrarea initiala si livrarea produsului defect/deteriorat catre noi ) vor fi suportate de catre dvs.

Repararea / inlocuirea produsuluiΒ 

  • In cazul in care un produs in garantie (conform legii si facturii fiscale), este trimis catre noi pentru reparatie costul va fi suportat de catre cumparator
  • In cazul in care produsul in garantie nu poate fi reparat (maxim 14 zile lucratoare) , acesta se va inlocuit. In cazul in care produsul nu mai este disponibil pentru inlocuire in maxim 7 zile lucratoare, cumparatorul va fi despagubit cu suma produsului
  • CostulΒ  transportului nu face parte din contractul dintre noi. Costul de transport (tur/retur ) nu intra in partea de politica de retur.Transportul este executat de o firma terta (firma de curierat) si se plateste separat

Returul produsuluiΒ 

  • In cazul returului unui produs plata transportului pana la sediu va fi suportata de catre client ( va razganditi, nu a-ti citit corect desccrierea produsului, nu a-ti vazut pozele din descrierea produsului, etc ).
  • Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre Cumparator.Β  Nu se vor inapoia cheltuielile de transport si acestea vor fi scazute din suma returnata
  • In cazul in care produsul este neconform cu informatiile prezentate pe site (descriere, caracteristici, poze) acest produs se poate inlocuii. Costurile de transport vor fi suportate de client.
  • CostulΒ  transportului nu face parte din contractul dintre noi. Costul de transport (tur/retur ) nu intra in partea de politica de retur.Transportul este executat de o firma terta (firma de curierat) si se plateste separat

In cazul in care produsul returnat prezinta urme de uzura, purtare, utilizare, zgarieturi, lovituri, socuri, accesorii lipsa, cutie deteriorata, adica un produs ce nu poate fi revandut, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a :

  • Refuza coletul
  • Acceptarea returului si oprirea unei sume din valuarea acestuia (suma ce va fi comunicata dupa evaluarea produsului)
  • Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre Cumparator.Β  Nu se vor inapoia cheltuielile de transport si acestea vor fi scazute din suma returnata

 

Livrarea returului si rambursarea banilor

  • Cu exceptia cazului in care este vorba de produs livrat gresit returul produsului va fi achitat de client.
  • Iti oferim posibilitatea de a returna prin curierul nostru colaborator, trebuie doar sa ne comunici asta si sa pregatesti (ambalezi ) produsul.
  • In cazul in care returul nu este din vina noastra, tariful de livrare si de retur prin curierul nostru se va retine din suma rambursata.
  • TARIF: 20 lei

Termenul de rambursare a sumelor este de 14 zile de la data la care produsul returnat a ajuns la noi. In cazul in care produsul nu ajunge la in termen de 14 zile de la data trimiteririi cererii de retur, returul este refuzat. In cazul in care ajunge la limita, sau l-ati trimis in termen si a intarziat din cauza curierilor, vom extinde cu 3 zile lucratoare termenul de rambursare. In cazul in care, la cererea dvs, am trimis curierul la dvs sa ridice returul si dvs nu l-ati predat curierului, returul nu se mai accepta.

Ambalarea produsului pentru retur

FOARTE IMPORTANT!

Nu lipi etichete pe colet. Ambaleaza produsul cat mai bine pentru a fi protejat.

Nu ne asumam responsabilitatea pentru colete pe care le-ai trimis incorect ambalate si produsele au fost deteriorate. Vom refuza astfel de colete si returul va fi anulat.

Nu trimite produsul murdar/folosit/cu ambalaje rupte.

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere.

Pentru a efectua o solicitare de retur, fie transmiti formularea dupa modelul de mai jos, fie ne poti scrie pur si simplu pe adresa de e-mail : contact@natalystore.ro

Asigura-te, totusi, ca ne-ai comunicat contul bancar si titularul de cont – pentru stornare, si cel mai important, sa ne indici produsul/produsele de returnat si daca doresti returul prin curierii nostri contra taxei de 20 lei sau te ocupi tu de retur prin firma aleasa de tine.

Model de formular de retragere

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: …………

Nr. ID comanda………………

Comanda a fost plasata la data ………… / primita la data …………

Numele consumatorului …………

Adresa consumatorului …………

Data …………

IBAN………………..
Titular IBAN…………………

Transport retur: Doresc retur prin curierulΒ  Nataly Store (Cargus – 20 lei ) / Returnez prin firma aleasa de mine – Te rugam sa mentionezi si varianta aleasa aici.

Retur : Destinatar : Nataly Super Store Srl ; Adresa de retur : Nitu Vasile nr 57, sector 4, Bucuresti

Formularul de retur se transmite pe email la adresa contact@natalystore.ro